Busques una bona inversió?

Actualment estic en dos projectes que poden ser interessants financerament, si hi vols participar. Aquí te'ls presento de forma ràpida

1. Una gran inversió amb retorn social i financer

Si busques una inversió amb beneficis estables, i no tens pressa, potser t'interessi invertir diners en una escola de Batxillerat que s'està creant a Barcelona. Ens calen 1.500.000€ en total, o sigui que si vols aportar-hi un euro ja només ens caldran 1.499.999 persones com tu. El projecte és ben senzill d'explicar:

• Una escola de Batxillerat on els alumnes hi entren perquè el batxillerat forma part del seu cami professional. És a dir, que fan Batxillerat perquè és el que volen fer.
  • Una escola de Batxillerat oberta també a les persones que vulguin aprendre pel plaer d'aprendre, en un entorn de passió pel coneixement.
  • Una escola, doncs, que té en compte què volen els alumnes, els professors, i la societat actual: persones que construeixen avui el seu futur desitjat.
  • I, finalment, un projecte empresarial amb un retorn de la inversió superior al 20% anual (la paciència la necessitaràs perquè els rendiments començaran a venir a partir del 4t any)

Si t'interessa, entra a la secció de contacte. Estaré encantat de parlar-ne amb tu. També pots veure el  resum executiu del projecte , clicant aquí

2. Una inversió per donar rendibilitat als estalvis que no necessites

Últimament he iniciat un projecte d'inversió en borsa, que m'està resultant molt divertit i que em reporta alguns beneficis. Si us interessa i teniu uns diners que no us importaria perdre, ho podem fer junts. Els 3 pilars en què baso les decisions són les següents:

1. Si no vull tenir tractes amb una empresa, no hi inverteixo. SI no m'agrada el producte, o no m'agrada la gestió, o no m'agrada el model de negoci, no compro.

2. No venc per sota del preu de compra. Les pèrdues, per tant, poden ser del 100%. Però en totes les vendes hi ha benefici.

3. L'últim euro, que se l'emporti un altre. Quan l'objectiu de guanys fixat a priori s'hagi complert, es desfà la inversió. No abans però, sobretot, no després.

Ah, i mai inverteixo en allò que no entenc. Per tant, em limito a comprar i vendre accions.

T'hi apuntes? si és així, parlem-ne

Contacte

Francesc Rossell i Pujós Treballo a Barcelona, però puc viatjar on sigui. frpbarcelona@gmail.com