Busques una bona inversió?

Si busques una inversió amb beneficis estables, i no tens pressa, potser t'interessi invertir diners en una escola de Batxillerat que s'està creant a Barcelona. Ens calen 1.500.000€ en total, o sigui que si vols aportar-hi un euro ja només ens caldran 1.499.999 persones com tu. El projecte és ben senzill d'explicar:

• Una escola de Batxillerat on els alumnes hi entren perquè el batxillerat forma part del seu cami professional. És a dir, que fan Batxillerat perquè és el que volen fer.
  • Una escola de Batxillerat oberta també a les persones que vulguin aprendre pel plaer d'aprendre, en un entorn de passió pel coneixement.
  • Una escola, doncs, que té en compte què volen els alumnes, els professors, i la societat actual: persones que construeixen avui el seu futur desitjat.
  • I, finalment, un projecte empresarial amb un retorn de la inversió superior al 20% anual (la paciència la necessitaràs perquè els rendiments començaran a venir a partir del 4t any)

Si t'interessa, entra a la secció de contacte. Estaré encantat de parlar-ne amb tu. També pots veure el  resum executiu del projecte , clicant aquí

Contacte

Francesc Rossell i Pujós Treballo a Barcelona, però puc viatjar on sigui. frpbarcelona@gmail.com